Re: Programowanie EEPROMU karty sieciowej Realtek 8029AS

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 13:33:38 MET DST

William Bonawentura wrote:
> skasowało pamięć konfiguracyjną i m.in numer MAC.

 Mialem podobnie - tylko ze dla RTL8019 (ISA). Napisalem do Realteka w
tej sprawie i tego samego dnia przyslali mi programik. Wiem, ze innej
osobie tez przyslali do 8029, ale nie mam z nia kontaktu. W kazdym razie
napisz, powinni przyslac.

PS. Takie numery robi ten programik RSET jesli odpalisz go pod
windowsami. Ktos z Realteku prawie na kolanach mnie blagal, zebym go nie
odpalal nigdy wiecej w sesji DOSu :))) tylko pod prawdziwym DOSem.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl