Re: pomozcie przy kompletowaniu kompa

Autor: Marcin Zolynski (eaux_at_poland.com)
Data: Tue 08 May 2001 - 13:30:40 MET DST

> a moze w Poznaniu/Gnieznie/Koninie jest nizsza cena ?
> powtorze jaka inna dobra plyta ? z raidem,udma/100 do ok 800zl

ja najtaniej widzialem w K-owie

> 250W

> jak jest z wentylacja w tej obudowie ? prostation ma mozliwosc zalozenia 2
> dodatkowych wentylatorow, a codegen niestety nie

jest dobra i mozna zalozyc 2 wentylatory dodatkowe
tak wogole to codegen ma bdobre zasilacze
http://www.codegengroup.com/home.html

polecam tez enlight sle to juz wydatek rzedu 300zl za obudowe
http://www.enlightcorp.com/main_frame.html

> a wentylator ktory lepszy do podkrecania ? globalwin fop-38 145zl, volvano
> II 84 zl ? albo superorb 115 zl ?
http://www.4max.com.pl/

ja mam titan`a za 35zl duron 600_at_750 i dziala od pol roku non-stop
no ale faktem jest ze jak chce go bardziej podkrecic (np 900) to na innym
radiatorze

wybierz najcichszy (chyba ze lubisz halas)

> z gory dzieki za odpowiedz

mz