Re: Abit BX133 Raid i PIII ! Ghz

Autor: Karow (karow_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 13:24:15 MET DST

hi
> Kiedy powiedzialem sprzdawcy, ze chce PIII ! Ghz na plycie Abit BX133
Raid,
> powiedzial mi, ze ta plyta nie bedzie chodzila z PIII Ghz, bo nie
obsluguje magistrali 133 Mzh .....Czy to prawda ?????? Czy ma ktoa PIII 1
Ghz na tej
> plycie ? Prosze o opinie//

niby miał racje ponieważ kilka miesiecy temu przy starszej wersji biosu były
problemy z tymi płytami ale po wgraniu nowej wersji biosu jest ok. Teraz
nowe płyty Abitki bx133 chodza bez problemu. Jezeli tak powiedział ma starą
wersje płyty ze starym biosem a to znaczy ze sklep nie sprzedaje tylko robi
za magazyn. :))))))))

pa pa
Karow