Jakis dziwny wirus

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 11:26:58 MET DST

Czesc
Ostatnio koledze "padla" plyta pisze w cudzyslowie bo nie jest to pewne,
otoz przed "padem" zauwazyl przy starcie (przed LILO, czyli w trakcie
wczytywania MBR) komunikat "unknown flash type" podejrzewalsimy CIH'a ale to
nie bylo 26.4 poza tym zaden antywir CIH'a nie znalazl, smiesznie sie
zrobilo teraz bo na moim kompie jest ten sam komunikat - ja sie nie
przejmuje bo mam DualBIOS'a i zabezpieczenie zworka (wiec nic sie nie
stanie - chyba), problemem jest co to jest ? chcialbym to usunac ale nic mi
nie wykrywa zadnego wirusa, komunikat takze pojawia sie nie zawsze.

Piotr Traczykowski