Re: CTX pr705f

Autor: Rafal (loan_at_ds7.agh.edu.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 10:21:42 MET DST

Użytkownik "drdee" <drdee_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> czy warto kupić ten monitor?
>
> kosztuje 1400zł

O monitorach było juz tyle ze mozna by ksiazke z tego złożyć.

Rada jest taka, aby kazdy z rozwazanych modeli podpiac do swojego kompa i
sprawdzic, ktory najlepiej nam odpowiada.
Trzeba miec duzo szczescia, aby dostac idealny plaski monitor.
Z tego co ja wiem CTX ma rozciagniete rogi i nie da sie tego w zaden sposob
wyregulowac.
Ja mam SONY E220 i jestem bardzo zadowolony.

pozdr.
Rafał