Re: (OT) czas naprawy + ostrzezenie

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 09:42:55 MET DST

Czesc
Coz czasem jest tam tanio, ale ja tam nic nie kupuje.
Co do 21 dni - zawsze zakladam iz jest to iles tam dni roboczych, a ze nie
napisali to moglbyc sie klocic fakt.

A terza przyklad : razu pewnego kolega przyszwdl z PC pod pacha i
szalenstwem o oczach.
Mowi : to jest PC z firmy mojej mamy, zrob z tym cos.
Patrze - plomba, wiec mowie sluchaj to jest na gwarancji, oddaj to do
serwisu.
Na co on kur....... to juz bylo 3 razy w serwisie, bylo to w katowicach, ale
teraz juz jest tylko serwis w lodzi, wiec ja to pier........ , rob to i
koniec.
Jak to bylo 3 razy ? no wiesz ponoc jakas pamiec wylatuje czy cos, a ona
nawet danych nie moze zgrac - brak sieci 2 go PC, etc.

tak to jest w Super, Hiper Mark.

i jeszcze 1 : JTT ci to dopiero sa cool, aby ci cos wymienili ( chodzi mi o
monitor, czy plyte w PC ) sprzet musi byc u nich w serwisie 5 !!!!!! razy.
Monitor za karzda naprawa padal po tygodniu, dali nowy ale impreza trwala z
2 miesiace.
A teraz na topiwe mam 1 PC z uszkodzona plyta glowna.
Po paru godz. bycia wylaczonym nie wlacza sie, i trzeba kombinowac.
Wlasnie pijechal 3 raz, jeszcze 2 razy, a to juz trwa z 1,5 mies. jak nie
dluzej

Co robili : 1 raz - stwierdzono iz orgin. byl modem microcoma a ja dolozylem
sieciowa 3 COM 905, a pono ( plyta Gigabyte 6BXC) ta plyta + mod. microcom +
# COM po czasie daje taki efekt SIC !!!!!!
podmienilem sieciowke na cos Intela to samo

2 raz - wrocil z adnotacja poprawa montazu -----))))))))
to samo

3 raz - zobaczymy jak wroci

dobre co ??????