problemy z nagrywaniem dyskietek

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 07 May 2001 - 21:09:17 MET DST

 Mam następujący problem ze stacją dyskietek.
 Otóż mogę odczytywać i kasować pliki, a przy próbie nagrania
 czegokolwiek komp się zawiesza i trzeba twardy reset robić.
 Wymieniłem nawet stację dyskietek, podminiałem kabel, ale
 wciąż to samo. Czyżby padł kontroler flopa? Acha, płyta to
 Abit BE6.

--
Konrad J. Brywczyński                         Riding on a unicorn
bryw_at_waw.pdi.net                              Stranded in my mind