Re: Rozne miksery w SoundBlasterach 128

Autor: Adam Salamon (adi_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 21:19:09 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AF5C1E2.2438FB1B_at_iname.com...
> Hi,
> A czy mają taki sam scalak? Bo Creative wypuszczał baaaardzo dużo
> wersji jednej karty z różnymi scalakami i jedne miały jakieś funkcje,
> a inne już nie. Oczywiście nazwy były takie same :)))

Tak. Roznia sie ukladami - jedna karta ma 4 kanaly, a druga tylko 2.
Tylko zastanawiam sie, dlaczego w wersji OEM mikser umozliwia dowolne
konfigurowanie odtwarzania i nagrywania, a w BOX nie.

Nie wiem czy moge zainstalowac w BOX stery z OEM i czy nic sie nie popali.

--
Adam Salamon
adi_at_klub.chip.pl