Re: Plextor 121032A

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 19:38:05 MET DST

"Conan The Librarian" <caveman_at_pro1.promail.pl> wrote in message
> Czy zeby ta nagrywarka chodzila pod linuksem jako cos wiecej niz
> CD-ROM atapi tzn. jako nagrywarka musze instalowac jakies
> specjalne sterowniki ?
Do pracy jako CD-ROM nie potrzeba oczywiscie zadnych sterow o ile nie masz
tego urzadzonka podpietego na HPT-366 lub innym kontrolerze IDE ktore nie
jest obslugiwane przez jadro tego systemu.
W przeciwnym razie musisz wkombilowac odpowiednie moduly i po sprawie.

 czy to jest cos co sie konfiguruje
> z poziomu systemu czy programow nagrywajacych ?
Tak, jest wiele programow do obslugi nagrywarek i nie ma sensu ich
wymieniac, w samej edycji RH 7,0 jest ich z 5. Ja mam Plexa 8/4/32 IDE i
chodzil mi na kazdym. Jezeli jednak tobie sie to nie uda, musisz sciagnac
najowsza wersje tego programu i po problemie.

Best regards

                The EaGle