Re: Karta graficzna z TV out

Autor: Adam Lubkowski (stilldead_at_wp.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 18:59:41 MET DST

On Mon, 7 May 2001 13:36:11 +0200, "Grzegorz Kania" <grzkania_at_wp.pl>
wrote:

>Czesc
>Mam pytanie : ktore karty graficzne z wyjsciem TV moga pracowac tylko z
>telewizorem (bez koniecznosci podlaczania monitora komputerowego) ?
>
>Grzesiek

Ja mam Ati Rage Fury i dziala bez problemow.
Gdy podlaczymy sam telewizorek karta automatycznie przy starcie kompa
zaczyna wyswietlac na nim, mozliwa jest praca nie tylko w windows,
takze dos, linux (textowy, pod x`sami nie testowalem). Gdy podlaczymy
i tv i monitor przestawia odswiezanie na 50hz i wyswietla na obu.
Polecam ten sprzecik.

------
Adam 'kat' Lubkowski mailto:stilldead_at_wp[nospam].pl