Pentagram Omen i zwiechy transferu

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 18:20:12 MET DST

Witam grupę!
Mam ci ja modem jak w temacie, pracuje toto na Celeronie 300A_at_464, płyta
IntelBX, 128 MB RAM etc etc.
Podczas szperania w inecie obserwuję momentami taką sytuację, że
wszystko zamiera - ściąganie poczty, WWW, newsy etc - tak na
kilkadziesiąt sekund (czasem nawet na minutę lub więcej), poczym
wszystko odżywa, po jakimś czasie znowu zamiera etc. etc. Podgląd
transferu w Rejestratorze Połączeń Modemowych tylko to potwierdza - 0
bytes send, 0 received. Przypuszczam, że to modem negocjuje w trakcie
pracy prędkość połączenia, tyle że aplikacja do podglądu stanu modemu
nic nie pokazuje - stoi jak byk "connected 44000 bps i koniec. Cudownym
antidotum jest ustawienie modemu na V34, ciągnie wtedy jak złoto i nic
nie zamiera, tylko po jakiego czorta trzymać modem 56k gdy używa się go
jako 33600?
Mam więc pytanie, czy spotkaliście się przy tym modemie z takim objawem,
czy jest jakieś rozwiązanie oprócz stosowanego przeze mnie i czy w
takiej sytuacji wymiana np, na Pentagram Diablo ma sens (linia nie jest
najwyższej jakości, aczkolwiek w V90 Omen negocjuje 44000 lub 45333, w
V34 minimum 28800, do 33600

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl