bios w laptopie

Autor: cosmoz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 07 May 2001 - 16:23:26 MET DST

Witam

Posiadam laptopa i nie moge dostac sie do srodka gdyz mam klopoty z dyskiem
twardym - dysk nie jest wykrywany w zadnym tiramisu czy mrecovery. Na razie chce
sprawdzic czy po prostu BIOS go nie zgubil, gdyz wyswietla mi sie Invalid CMOS
Checksum, a gdy wciskam Alt+Ctrl+S (tak sie u mnie odp BIOS) dostaje: "Invalid
Resource Module" :((( Moze ktos wie co sie moglo stac?

Na pewno nie jest to CIH gdyz uzywalem ost raz tego kompa 28 kwietnia i wszystko
bylo OK (uruchamialem sys-win98- kilka razy tego dnia). A teraz odp i nic!

Zobacze jeszcze moze pod linux'em, gdyz to omija BIOS i mozna w tym cos
sprawdzic.

I tu jest sedo sprawy - potrzebuje BIOS, konkretnie:

SystemSoft BIOS for UMC8890 V1.01 (2487-10)
System Soft Corp 83-95 Notebook Computer Version 1.20.1.01 7-29-96-40A

Moj laptop to California Access 5400PT, dysk to Hitahi 1.3 GB

Bardzo prosze o pomoc

Paweł Piotrowski
ICQ#34025790
cosmoz_at_poczta.onet.pl