ABIT

Autor: Tomek (tomekkry_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 13:07:15 MET DST

Będę zmieniał komputer (na moim P166 nie da się już pracować), i zastanawiam
się nad płytą główną. Myślę o ABICIE, ale nie mogę się zdecydować na model.
W testach CHIp-a dobrze wypadły płyty na i815, ala po złych doświadczeniach
z i810 nie mam zaufania do cipsetów z tej rodziny. Pozostaje BX. Jakie jest
wasze zdanie ? Przeznaczenie komputera: Delphi, Clipper, Corel, Acces.
Zastanawiam się też nad procesorem: PIII vs celeron.
Tomek