Re: Nowy bios do SA6R - SAH6YW

Autor: ToMach (machynia_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 08:43:07 MET DST

> czy ktos probowal tego nowego biosa SAH6YW do SA6R, bo zastanawiam sie
> czy jest sens, a pamietam jak mialem SL6, ze nowy bios mial bledy i
> kilka osob sobie spapralo plyty tamtym biosem.

Z SL6 jest już OK - przynajmniej u mnie - i okazuje się, ze zawsze było.
Jest tylko jeden feler z wypalaniem biosu na SL6 - trzeba potem zresetować
BIOS zworką (po update'cie pozostaje czarny ekran, sic!).

Więc się nie przejmuj i spróbuj (na własną odpowiedzialność :) - najwyżej
potraktujesz płytę zworką :)

--
ToMach