Re: Problem z HDD - może Windy?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Mon 07 May 2001 - 02:57:15 MET DST

In article <9d4cfc$j0$1_at_h1.uw.edu.pl>, "Robert Muchacki"
<muchar_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Dziwna sprawa. Niedawno przesiadłem się na nową płytę główną i
> procesorek Duron 700MHz. miałęm nadzieję, że po Celeronie 433MHz
> otrzymam zastrzyk mocy... tymczasem. Zauważyłem że WME wyraźnie zwalnia
> podczas korzystania z HDD.
Mam podobny problem. Po zmianie plyty i procka, reinstalowalem w98, na to
odpowienie patche (via) i dzialalo to bez problemu. Niestety kilka dni
temu cos sie znowu rozjechalo, bo przy wlaczonym dma, windows w pewnym
momencie zaczyna strasznie mielic dyskiem i system laduje sie ladnych
pare minut wtedy (najczesciej jest jednak reset). Zaczynam sie
przekonywac, ze windows + via to raczej kiepskie rozwiazanie, bo pod
linuxem nie ma zadnych problemow, dyski smigaja bez problemu, tylko pod
win98, ktore i tak uzywam tylko jako system "rozrywkowy" ciagle sie cos
wali.. jest jakis sposob by to naprawic bez reinstalacji winzgrozy?

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming