PRoblem z dvd

Autor: Dj Maximum (kkamil_at_optonline.net)
Data: Mon 07 May 2001 - 02:06:36 MET DST

Witajcie!
mam problem. zawsze przy wlaczeniu komputera (hp pavilion, Windows 98)
otwiera mi sie dvd player (pioneer 115, dolaczany do hp pav fabrycznie) i
nie wiem co z tym zrobic. idioci od hp pav nie chca mi pomoc.
przy wlaczaniu pokazuje mi napis ze czegos brakuje w folderze c:/cdrom ale
nie wiem co to moze byc. Jak ktos posiada Hewlett packard Pavilion i ma
folder podobny do tego wyzej, to niech mi podesle jego zawartosc.
nara

--
DJ MAXIMUM
* Member of NSZ And MPC