Jaki sprzęt!

Autor: Piotr (ziutzydek1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 23:05:32 MET DST

Witam Was!
Mam do Was kilka pytań!
Obecnie jestem posiadaczem starego grata AMD K5 133 MHz, 32 MB RAM, itp.,
ale za to z LAN-em. Planuję niedrogą rozbudowę (może macie coś do
sprzedania; procesor, płyta główna) i mam pytanie
jaki sprzęt minimalnie wystarczałby mi do:
1) oglądania na żywo szajsu typu BB z tvn.pl
2) w miarę normalnego rozkodowywania Canal+ i innych kodowanych
programów(posiadając oczywiści tuner tv).
3) oraz innych normalnych rzeczy. (Gry mnie nie fascynują)