Re: Klawiatura Chicony Infra-RedWireless

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 20:35:28 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> Jednak moja następna klawiatura raczej będzie miała całkiem klasyczny
> układ znów i raczej kabelek. Odpada problem z ładowaniem akumulatorków
> (raz na dwa miesiące mniej więcej) i jest wygodniejsza. Ta jest wygodna,
> ale zwykła jest jednak nieco wygodniejsza :))

szczegolnie taka chicony ergo jaka moja skromna osoba posiada i pisze
czasem za szybko, robiac pelno bledow :)

pozatym jest b. wygodna, dzieki temu nieziemskiemu ksztaltowi, bardzo
wygodnie sie na niej pisze majac ja na kolanach. nie nadaje sie
calkowicie do pisania jedna reka.

klawisze sie troche wytarly juz, jednak nie schodza opisy z klawiszy,
nie wiem czemu :) pozatym spacja jest juz w miejscu gdzie uderzam
kciukiem calkowicie starta :) fajnei sie starte miejsca swieca ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|