Re: BAD SEKTORY

Autor: Dawid 'GL' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 20:33:56 MET DST

>Pod winda w nortonie untilites pokazywal ze sa zle sektory ale ich nie
>izolowal tylko pokazywal ze sa i nic wiecej

bo tego rodzaju zadań nie robi się pod windą, tylko w czyściutkim
dosie. Jeśli masz względnie normalne windowsy odpal kompa w dosie
(jeśli masz ME, albo W2k na facie 32) to też sobie odpal, tyle, że z
dyskietki.

Ja też miałem bady i ndd bez problemów wyizolował je i oznaczył jako
"out of order" - od tej pory system nie burzył się przy ładowaniu
(wczesniej nie chciał się odpalić i myślał godzinę nad odczytem
walniętych sektorów)

Grende