Jaka karta dzwiekowa

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 15:10:27 MET DST

Hi

Czy moglby mi ktos doradzic ( ewentualnie odesla do odpowiednich testow ;)
wybor
karty dzwiekowej, ktora spelnilaby moje oczekiwania ??? Oto one:

*dzwiek stereo super jakosci ( odsluch na wzmacniaczu i 2 kolumnach )
*jakis dobry tryb emu-3D
*zadnych 5.1 i innych bajerow
*moze miec nawet kiepskiego wavetable'a
*najwiekszy mozliwy stosunek sygnal/szum
*cinche na wyjsciu (?) ;) no tu juz troche przesadzilem

generalnie ma oferowac najlepszy dzwiek typu wave

karta do uzytku domowego i dobrze by bylo gdyby nie byla zbyt droga ;)

Za pomoc z gory serdecznie dziekuje

Rymasz