Re: problem - sdi

Autor: Shoovar (shoovar_at_poczta.fm)
Data: Sun 06 May 2001 - 18:17:57 MET DST

Użytkownik "Monndi" <monndi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam problem z sdi.
> od czasu założenia nie było żadnych problemów.
> teraz wyjechałam na długi weekend i po przyjezdzie nie mogę tego odpalić
> wychodzi mi
>
> Błąd 629
> Nastąpiło rozłączenie z komputerem, którego numer wybrano
>
> Dial - Up Networking dochodzi do weryfikacji nazwy użytkownika i hasła, a
> potem nic.
> Login i pass są napewno wpisane dobrze.
> Urządzenie jest włączone i wydaje się być sprawne
>
> Czy ktos miał już takiej problemy?
> Czy to ja coś zle robie czy TPSA coś kombinuje?

> [...]
Nie wiem jak to się ma pod innymi systemami, ale pod NT w zabezpieczeniach
ustawiało się czy hasło ma być szyfrowane, czy wysyłane jako zwykły text. Po
ustawieniu czego kolwiek innego niż zwykły text działy się dokładnie takie
same jaja jak piszesz. W zwykłej Windzie (udało mi się zajżeć tylko w ME, bo
akurat nie mam dostępu do innej) też są opcje szyfrowania hasła. Co prawda
nie ma tu wysyłania hasła jako zwykły text, ale zabawa z opcjami szyfrowania
powinna pomóc.

Pozdroovka
Shoovar

--