Re: chyba się zastrzelę

Autor: DJ (djska_at_polbox.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 16:16:11 MET DST

Użytkownik "orjan" <orjan_at_rojcanet.pl> napisał w wiadomości
> Do rzeczy: maszyna - Płyta Procomp B687, Cel 300, 64RAM, graf - INTEL
> 740AGP, lan - KINGSTON ISA
> objawy:
> po włożeniu karty muz SB128 PCI komp po włączeniu i wykonaniu POST`u
> natychmiast sam się restartuje chociaż były chyba dwa przypadki że winda
> zaczynała się ładować i zawisło wszystko na amen.
> a teraz najciekawsze:
> - nie ma żadnych konfliktów jeżeli chodzi o IRQ i DMA
> - zamiast SB128 wsadzdziłem pożyczną Yamachę i Vortexa ( to samo )
> - zamiast INTELA wsadziłem ATI pci i Vantę AGP
> ( to samo )
> [...]

Witam
Ta skad inad ciekawa karta graficzna jest bardzo zlosliwa jezeli chodzi o
wspolprace z plytami nieIntel. Jest kilka plyt z ktorymi wcale nie
wspolpracuje, ale to nie ten przypadek bo wywala sie po wlozeniu SB.
Jeszcze raz sprawdzilbym przerwania. Nie zawsze to co pokazuje windoza
zgadza sie z tym co jest w BIOSie. Przewaznie windoza ignoruje to co jest w
BIOSie. Czasem recepta jest reczne ustawienie przerwan w BIOS tak jak sobie
zyczy windoza. Ja mialem taki przypadek z karta dzwiekowa i sieciowa. W
BIOS - brak konfliktow, w WIN brak konfliktow, ale w obydwu przypadkach
rozne przerwania i nie chcialo dzialac. Po ustawieniu tak jak zyczyl sobie
WIN problem znikl.

Pozdrawiam
DJ