Instalacja WIN

Autor: Piotr (ziutzydek1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 13:16:51 MET DST

Witam!
Jestem nowy na grupach i mam do was pytanie, liczę, że
może ktoś mi odpowie.

Od dłuższego czasu próbuję zainstalować na komputerze znajomego Windows'a.
Próbowałem zainstalować ME, Win 98 oraz Win95.
Niestety instalacji systemu nie jestem w stanie zakończyć, pojawiają się
błędy w stylu:
zła operacja, brak pliku, wykonano nie prawidłową operację itp.
Po sformatowaniu dysku jest to samo. Nie da się nic zainstalować. Co jest
przyczyną: płyta gł, dysk czy co to może być?
Komputer to Intel 133 Mhz, 32 MB RAM, dysk 1 GB,

peepmint_at_interia.pl