Pytankooo

Autor: Straits (serwis_at_futuro.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 11:40:00 MET DST

Witam, mam takie pytanko. Mam kopma, który robi za serwe, wączony 24h/dobę.
Zrobiłem sobie układzik, który wyłącza wiatrak w wentylatorze. Jak włączę
tryb Standby to siada wiatraczek w procesorze i wyłączają się dyski. Robi
się prawie cicho, piszę prawie, bo jeszcze zostało jedno cholerstwo -
wentylator od karty graficznej ASUS V3400TNT. Mam w kompie jeszcze jedną
kartę, na PCI, ale bez wentylatora. W związku z powyższym mam pytanie. Czy
jest jakaś możliwość (bez restartu kompa) "zmaiany" w locie karty graficznej
między PCI i AGP. Np. na noc włączałbym PCIkę, a w dzień AGP. Jest taka
możliwość ???