Re: via+ide/udma=problem?

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 11:08:43 MET DST

Hello!

[ Once upon a time, Marcin Zolynski wrote: ]

> w2k jest stabilnym systemem i nawet bez patch`a via nie powinienes miec
> bluescreenow

Na innych komputerach w domu o podobnych konfiguracjach tak istotnie jest.

> takie problemy zwykle (patrz zawsze) wskazuja na problem sprzetowy
> mialem podobnie zachowujacy sie sprzet tylko ze na Abit KT7 RAID - dysk
> podpiety do HighPoint`a
> i okazalo sie ze to wina RAM (ustawien). co wcale nie znaczy ze u ciebie tez
> RAM.
> ten Soltek to bardzo udana plyta
> przyjrzalbym sie hdd
> windows instalowales na czysty dysk?

Tak, oczywiscie. Zmienialem konfiguracje irc kart, ktorych w tym kompie jest od
cholery, nie zainstalowalem tez sp1, a zainstalowalem najnowsze via, ktore po
tych przerobkach raczylo sie uruchomic. I teraz jest ok -- poki co z dyskiem
nic sie nie dzieje, a o komp sie jak do tej pory nie zawiesil. Zobaczymy, co
bedzie dalej. Tak czy sak, jest do dla mnie dosc dziwne...

> ps
> nie zapomnij o SP1PL

Ta... tym razem tego nie zainstalowalem, hehe ;))

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]