Re: ABIT - problem podobny ale ...

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 09:29:29 MET DST

Użytkownik "Grisza" <griszas_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Darek^23" <trepik_at_bankier.pl> napisał w wiadomości

| podczas

| Witam!
|
| Mialem dokladnie takie same objawy (no moze poza tym ze musialem krocej
| czekac na to zeby komp sie uruchomil ponownie). Okazalo sie ze wine za to
| ponosily uszkodzone (?) kondensatory przy gniezdzie procesora (jest tam
tego
| troche i wiekszosc z nich miala wypukla gore, podczas gdy powinna ona byc
| plaska). Zobacz czy nie sa moze one czasami "spuchniete". Nie chcialbym
Cie
| martwic, ale chyba masz plyte do wymiany :( (u mnie tak sie to skonczylo).
| Podczas testow i poszukiwania winnego sprawe zalagodzil troche
potezniejszy
| zasilacz, ale to zadne pocieszenie...

Może i tak, mi thunderbird głupiał razem z geforcem(kiepski zasilacz)
to dołożyłem równolegle dwa największe jakie miałem elektrolity
na wyjściu z zasilacza (5V i 12V) i komp zapomniał o zwisach.
Tobie bym radził dołożyć jeszcze trzeci na najmniejsze napięcie(bodajże
szary przewód),
no chyba że na płycie się wygotował jakiś elektrolit no to tylko płyta do
wymiany
jak na gwarancji

Pozdrawiam
Jaromir