kłopot z nagrywarkę i płytami CD-RW

Autor: Grzegorz Osiński (g.osinski_at_inetia.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 04:16:35 MET DST

Mam nagrywarkę LG 8120 i jestem początkującym w nagrywaniu płyt CD-RW.
Sformatowałem programem DirectCD nową płytę Verbatim 650 MB. Niestety gdy
teraz kopiuję na płytę większe objętościowo dane (pliki z folderami) np. w
Windows Commander lub Exploratorze Windows to zawiesza mi się komputer!!.
Jednak wszystko działa dobrze tylko przy małych danych (np. 3 pliki po 1 MB)
Co mam zrobić ? Może źle sformatowałem płytę ?(Eksplorator Windows pokazuje
mi tylko 533MB pełnej pojemności - a gdzie jest 650MB ?) Z góry dziękuję za
pomoc.