Re: koniec ery streamerów?

Autor: Jacek Nienaltowski (jacekn_at_post.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 01:50:21 MET DST

On Sat, 5 May 2001 23:42:43 +0200, "Adasiek Zwierzaczek"
<podolany_at_poczta.wp.pl> wrote:

>czytając ostatnie posty na grupie zastanawiam się, czy streamery zupełnie
>odeszły już w niepamięć? jak sprawa wygląda w średnich firmach? czy tam też
>całość kopii bezpieczeństwa jest wykonywana na nośnikach CDR(W)?;

Pojęcie "średnia firma" jest bardzo nieprecyzyjne... Streamery mają
wiele zalet, przewyższają CD-R(W) szybkością, pojemnością czy
bezpieczeństwem (choć to trochę dyskusyjne). Mogę sobie jeszcze jakoś
wyobrazić taką kopię bezpieczeństwa przy danych nie przekraczających
pojemności jednego CD. Powyżej to już IMHO parodia.

Osobiście nie wyobrażam sobie poważnego serwera (bo chyba o tym
mówimy) zrzucającego się na CD...

Pozdrawiam,
Jacek Nienałtowski