Re: ABIT BE6 II v. 2.0 - kopniety?

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 00:27:21 MET DST

Jak najbardziej nienormalne, ale przed podpieciem czegokolwiek najpierw
wyłącz wtyczkę od zasilacza, a potem odpalaj z wcisnietym insertem - połowa
problemu rozwiązana, drugą połowę naprawią w... serwisie.
Mam takie mobo od 8 miesięcy (jedne z pierwszych, jeszcze własciwie v1.2 z
PCB od BF6) i nie miałem wiekszych problemów, oprócz spalonego pomiaru
obrotów wentyli i zwalonego 2 slotu pamięci, a tak.. całkiem całkiem :)
Niestety -wszystkie awarie z mojej winy i nie próbowałem nawet naprawiać, bo
płyta lewa.