Re: haslo w biosie

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 23:37:51 MET DST

Użytkownik "Profesor" <profesorx_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!

> To jest bardzo proste, na plycie maz dwa piny opisane jako "Clear CMOS"
> (zobacz w instrukcji do plyty, jesli masz)

witam!

prosze nie sluchac rad takich osob jak Profesor; nadmieniam, ze zastosowanie
CMOS_Clear powoduje przywrocenie wartosci producenta do wszystkich wartosci
ustawionych w setupie; wiec mozna sobie przez przypadek obnizyc zdecydowanie
wydajnosc komputera, i potem nie wiadomo jak dlugo przywracac metoda prob i
bledow stare ustawienia;

jesli jest to mozna uzyc zworki Password_Clear; ale ona nie wystepuje na
wszystkich plytach; w ogole zadko mozna ja spotkac ;)

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem