Re: Wyciszanie wiatraczka

Autor: Chloru (chloru_at_wp.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 21:17:51 MET DST

Jesli jest to wiatrak na radiatorze a r adiator nie jest pierwszej jakosci
radze wyszliwfowc krawedzie. Niby nie duzo ale zawsze cos. Patrz ewentualnie
czy moze wiatrak nie jest stary i jak jest lozyskowany nasmarowac.
chloru_at_wp.pl

Użytkownik Straits <straits_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cu6hu$2ej$1_at_szmaragd.futuro.pl...