Jaka przyczyna?

Autor: Tomasz S. (johny_at_spox.eu.org)
Data: Sat 05 May 2001 - 21:30:13 MET DST

Mam powazny problem i nie wiem jak sobie z tym poradzic, dlatego pisze do
was z prosba o pomoc.
Otoz tak, czesto mi sie zdarza , ze po wlaczeniu komputera zawiesza sie on
zaraz po wykryciu HD i CD. Pojawaia sie czarny ekran i nie laduje sie dalej.
Czasami (ale bardzo rzadko) zdarza sie, ze zawiesza sie troszke pozniej, w
trakcie pojawienia sie tabelki.( chodzi mi a ta tabelke, ktora podsumowuje
wszystkie testy, hdd, cd, ramm.....itp). Jaka moze byc tego przyczyna?

 z gory dzieki za wszystkie sugestie