Re: Live 5.1

Autor: Paweł Chałczyński (chalczyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 00:57:32 MET DST

> wydatek

> Nieprawda, gier jest dużo, każda nowa gra jest na 5.1

jesli juz to na 4 (ewentualnie 4.1), porostu prawie kazda nowa gra
wykorzystuje 4 kanaly (EAX) a poniewaz mamy zestawik z subwooferem to on
zagra sam z siebie (na zasadzie separacji niskich czestotliwosci).

centralny zagra tylko przy filmach z DVD (mamy wtedy 5.1) no ewentualnie
jesli wymusimy (na karacie lub wzmacniaczu) Pro-Logic lub jakis tryb music
albo cos podobnego, to wtedy tez nam zargaja wszystkie glosniki.

Takze moim zdaniem warto kupic zestaw 5.1 (np DTT2200 pod warunkiem
posiadania Live 5.1) ale jezeli masz Live 1024 to pozostaje kupno jakiegos
zestawu 4.1 lub czegos drozszego z dekoderem DD (DTT5.1, DTT2500, DTT3500).

--
Pawel Chalczynski - chalczyn_at_poczta.onet.pl - ICQ 4289653