Re: Halo Modemowcy !

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 15:40:50 MET DST

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl> napisał w wiadomoœci

> czesto
>
> Ja nie mam zadnych problemow z zewnetrznym diablo.
> Jest wyjatkowo stabilny, co zapewne nie jest wyjatkiem ;->

Odpowiedzialem juz na maila ktory wyslales na priv.
Moj model po podniesieniu sluchawki telefonu rozlacza linie :(
Duzo lepiej bylo z Pent. Fate (USB) - negocjowal ponownie i skutecznie
Jednak moj dotychczasowy USR (ISA) wogole wylaczal telefon podczas
polaczenia
i w sluchawce byla glucha cisza. Ale ISA juz niet i stad poszukiwania czegos
innego
w rozsadnych pieniadzach i bez zasilaczy kabli itd...

Pozdrawiam
Waldek