Re: Vx Pro + gdzie stery?

Autor: MARK (mark_at_2a.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 09:59:08 MET DST

Cześć !
VXpro+ to moja ulubiona płyta z dawnych czasół...
Bardzo dużo zrobionych komputerów...

"ZeebraX" <zeebrax_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Szukam strony ze sterownikami do plyty glownej opartej na chipsecie Vx
> Pro+ Udma 33. Jest to stara plyta pod Pentium II (Socket 7). Bylbym
to jest płyta pod Pentium (NIE Pentium II !!!)

> wdzieczny za wszelkie sugestie gdzie ich szukac...
istnieje strona entuzjastów tej płyty...
pamiętam jak można do niej dojść...

wejdź na www.ping.be/bios -> poszukaj w/g alfabetycznego spisu
producetów płyt PChips -> a tam są linki ....
jedna z linek wskazuje na stronę entuzjastów VxPro+ (VIA VPX)

zastosowany na płycie chipset to zamalowany VIA VPX...
robiłem modernizacje gdzie na tą płytę po zaprogramowaniu najnowszego
biosa wkładaliśmy np. Cyrixa 300, K6-2 400
...strona entuzjastów pokazuje jak przerobić VxPro+-a aby dostarczała
właściwych napięć dla wysokich K6-2...
K6-2 posiada niepublikowane wysokie współczynniki monożenia, czyli można
ominąć brak 100MHz na magistrali...
...oczywiście sterowniki od VIA VPX działają z tą płytą (www.via.com.tw)

--
z poważaniem