creative annihilator pro i abit be6-2

Autor: marcio (marcioslaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 22:42:05 MET DST

Oprocz tego dysponuje rozniez PIII .... i mam z tym połączeniem od początku
problemy ..... wszystko bylo "w porządku" dopoki korzystalem z sterownikow
do grafy ktore nabylem razem z powyzszą kartą. Nie bylo zadnych problemów
od momentu sciągniecia nowszych sterowników zaczęly sie schody:
przy wyswielaniu grafiki 3d na ekranie pojawialy sie bardzo dziwne
zniekształcenia i po pewnm czasie maszynka sie wieszala ......... pisalem do
creativa i abita, ale zadna z Ich "cennych" rad nie pomogla ...
po pewnym czasie mnie olsnilo i "tak sobie" w ustawieniach karty graf.
przestawilem agp z x2 na x1 i wszystkie problemy zniknely ..... co dziala do
tej pory z kazdymi nowymi sterownikami do grafiki ......ale jak probuje
przelaczyc na agp x2 problemy wracają .........
no i w związku z tym mam pytanie do szanownych GRUPOWICZOW .....
w czym tkwi problem:
w grafice czy w płycie głownej ?????
a może w czymś innym??????

z gory dziekuje