ATI & SB Live - konflikt?

Autor: Artur (a_baron_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 19:28:54 MET DST

czesc.
zamontowalem sobie karte grafiki ATI Rage Fury PRO 32 MB
Po zainstalowaniu ATI wystapil jakis konflikt pomiedzy SB Live a ATI, tak mi
sie wydaje.
najbardziej mnie to denerwuje w trakcie gry Alien vs. Predator, po chwili
grania ( raz krotkiej raz dluzszej), PCet sie wiesza wydajac
z glosnikow oprocz muzyki z plytki, przerazliwy pisk.
czy jest na to jakis sposob?
oprocz tej gry, zdazylo mi sie to jeszcze tylko raz, w czasie edycji pliku
*.wav.

wczesniej mialem Matrox Millenium 4 MB i nic sie nie dzialo ( oprocz tego ze
nie dalo sie grac ze wzgledu na szybkosc)

prosze o pomoc
dlugo w nic nie gralem, ale teraz wciagnelo mnie na maxxxxa.

Artur