Re: Win XP

Autor: Artur (alien_at_ip106.rajsat.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 15:54:02 MET DST

od poczatku to napewno ten system nie jet pisany, ma sie wrazenie ze to jest
przerobiony win2000
ale "dobrze" przerobinony, Na pewno jest duzo stabilniejszy niz win 98 i me
chociaz to jeszcze wersja beta
jak na razie wszystki programy i gierki chodza mi bez problemu, wydaje mi
sie tez ze operacje na dysku (zapisu, odczytu, kopiowanie)
sa duzo szybsze niz na poprzednich windowsach.
co do pamieci to fakt, zaraz po odpaleniu czystego systemu zajmuje ok 65 mb
ale wylaczajac pare rzeczy w panelu sterowanie w services mozna wyciagnac
zeby zajmowal 45 - 50 mb :) ale to i tak jest zludne bo po odpaleniu kilku
programow zajetosc pamieci skacze do ok 100 i pozniej tak zostaje takze z
pamiecia ponizej 200 mega nie ma co podchodzic do tego windowsa
jest jeszcze jedna ciekawa rzecz - Compatybility mode, mozna seobie wybrac
zeby dany program uruchamial sie w trybie zgodnosci
z win95, win98, me i 2000.