Re: Filmy przerywają!

Autor: JamaN (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 15:03:16 MET DST

> Mimo usilnych staran nie moge uzyskac na moim sprzecie plynnego
odtwarzania
> filmow (rowniez grafika w grach przerywa). Problem ten juz pewnie sie
> pojawial, ale wczesniej nie czytalem grup...
------
Sprobuj najpierw zobaczyc czy nie masz konfliktu urzadzen, jesli nie masz
to sprawdz jeszcze czy winda nie szuka jakiegos urzadzenia, wpisz
w polu uruchom w menu start "asd", jesli cos wykryl zaznacz i zatwierdz.

Jesli nadal przeskakuje sprawdz dma czy dyski maja wlaczone czy wylaczone,
pokombinuj, bo kilka razy sie spotkalem z czyms takim, ze u jednych ludzi
na sprzecie dma pomaga i innym razem przeszkadza, jest kilka mozliwosci,
wylaczyc dma dla dyskow twardych i dvd, potem tylko dvd wlaczyc itp.
sprawdzaj za kazdym razem czy jest lepiej.

Jak teraz to nie pomoglo to sprawdz dvd najlepiej na innym sprzecie,
chyba, ze nie masz takiej mozliwosci.

Moze to tez byc uszkodzony silniczek do napedzania plyt w dvd, tak
jak to bylo w moim przypadku, albo wystarczy przeczyscic i na oliwic
srube z gwintem podobnym do wiertla, ktore porusza laser.

Jesli to wszystko nie przyniesie skutkow, szukaj przyczyny w przydzielaniu
pamieci wirtualnej i zarzadzaniu ram'em, a moze wystarczy tylko pozbyc sie
jakiegos programu, ktory cos sprawdza/przetwarza w czasie ogladania filmu,
uruchamianego zazwyczaj przy starcie.

Mozesz jeszcze sprobowac przeinstalowac direct-x.

To wszystko co przychodzi mi teraz do glowy, byc moze to jest cos bardziej
trywialnego,
albo tak samo trywialne. :)))

Pozdrawiam
Jacek
tranced_at_poczta.onet.pl

P.S.
Tak przy okazji nadal szukam silniczka do mojego dvd
to jest, LG DRD-8080B, jesli ktos moze mi pomoc go
znalezc, albo ma takowy to prosze o kontakt.