Wentylatory

Autor: Fela (magdeburg_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 14:48:14 MET DST

Witam

Chcialbym sobie kupic cichy wentylator a dokladniej cichszy niz ten ktory
mam obecnie ale problem jest w tym ze nie wiem jak bardzo jest moj wiatrak
glosny. Nie znam sie dobrze na akustyce wiem ze szumi a jak to odniesc do
wiatraka ktory ma glosnosc 27 decybeli.???
Ja mam wiatrak na turbinie o oznaczeniu D60SH-12b BALL 101, moze ktos z was
wie jak glosnie jest to cholerstwo. A moze jakies tesy lub porownania w
sieci.
Pozdrawiam
Fela