SOLTEK 75KAV + Athlon 1 Ghz/266 - jak to z nimi jest?

Autor: Marcin Swat (m.swat_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 13:52:54 MET DST

Witam wszystkich,

przyszedł czas na zmiany w domowym komputrze i w zasadzie zdecydowałem
się już na przesiadkę jw. Jednak analizując ostatnie posty na grupie
trochę mnie zmroziło kiedy przeczytałem o przypadkach spalenia Athlonów
powyżej 1 GHz na platformie Solteka. Zanim się zdecyduję na zakup może
ktoś łaskawy potwierdzi lub zaprzeczy czy:

1. potwierdzono możliwość spalenia procesora na platformie SOLTEK, przy
ustawieniach domyślnych, bez kręcenia?

2. mogą wystąpić problemy z urządzeniami IDE przy pełnym obsadzeniu obu
kanałów? (IDE1-IBM DTLA 30GB i Seagate U5 20 GB, IDE2-CDROM Toshiba 32x
i ZIP-wew)

3. mieliście kłopoty z napędem ZIP wewnętrznym na tej płycie lub
generalnie na chipsecie VIA KT133A?

4. karta muzyczna na ISA (Maxi Sound Home Studio Pro 64) może
destabilizować lub spowalniać system na platformie Soltek lub generalnie
VIA KT133A?

5. już ostatnie... czy poza Abitem KT7A macie jakąś alternatywę dla
Solteka (warunkiem jest slot ISA i obsługa Athlona 1 GHz na szynie
133/266).

Dzięki za cierpliwość i odpowiedzi!
Z pozdrowieniami
M.

--
Marcin Swat - sysadmin
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawla II