"Specjaliści" Z TPSA i problem z modemem

Autor: tiger_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 31 May 2001 - 07:19:09 MET DST

Mam natępujący problem. Korzystam z modemu Zoltrix Aquila
i numeru dostępowego TPSA 0202122. Po zainstalowaniu
modemu i sprawdzeniu czy niema żadnych kofliktów
połączyłem się z TPSA bez problemu. Niestety moje
szczęście nie trwało długo po około 3 tygodniach coś się
stało. Modem dodzwania się wyskakuje okienko terminala
następnie znaki w nim wyświetlają sie bardzo wolno.
Docierają do momentu Username: i po dwukropku zaczynają
się pojawiać jakieś dziwne znaczki uniemożliwiając mi
wpisanie ppp. Dzowniłem do biura napraw tam skierowali
mnie do "specjalistów" a oni mi powiedzieli, że to wina
sterowników. Mimo moich zapewnień, że wcześniej było
wszystko OK. Przeinstalowałem sterowniki odziwo pomogło.
Pomyślałem, że ci z TPSA chyba się znają na rzeczy.
Niestety po tygodniu sytuacja się powtórzyła więc nauczony
doświadczeniem znowu przeinstolowałem sterowniki.
Niepogło więc przeinstalowałem wszystko co ma związek
z połączeniem internetowym (Dial-Up i inne). Również niepomogło
więc sformatowałem twardy dysk i zainstalowałem Win98 od nowa.
Też nie pomogło. Zrezygnowany zostawiłem całą sprawę na 2 tygodnie
(nikt nie potrafił mi pomóc ani "specjaliści" z TPSA ani koledzy).
Po tym czasie spróbowałem się znowu połączyć odziwo poszło bez
problemu. Znowu miałem internet byłem bardzo szczęśliwy.
Moja bezgraniczna radość nie trwała długo po około tygodniu
sytuacja się powtórzyła. Znowu jestem bez sławnego 0202122.
Co mam robić? Pomóżcie.

Załamany internauta.

PS: inne rozwiązanie niż 0202122 nie wchodzi w rachubę (łącze stałe itp.)