Re: rozdzielczosc monitora

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 03:35:32 MET DST

rain_at_phys.uni.torun.pl wrote:

> z monitorem dostalem dyskietke ze sterownikami na ktorej nie ma sterownikow do tego modelu. Moze ktos ma i moglby mi podeslac?

Dziwne, bo na mojej dyskietce były "sterowniki" (czyli INF oraz kilka *.ICM)
do większości modeli Samsunga - na pewno był do 550s, bo przez pomyłkę je
zainstalowałem do mojego 550b i się dziwiłem, czemu nie wyciąga
1024x768-100MHz (a powinien...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|