Re: CUSL2-C i 175MHz?

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 23:01:19 MET DST

Cześć,

> Pamieci: 4:3:1, wytrzymuja do 155MHz, wiec bez klopotu.

Tylko zgadujesz ... tyle wytrzymują na innej płycie / chipsetcie ...

> Procesor: _chyba_ rowniez. Tzn. idealnie stabilny na defaultowym napieciu
> i szynie 174MHz. Do tego cc0 :)

Teoretycznie jest to możliwe .... widziałem cc0 co umożliwiały dodatkowe
podciągnięcie jedynie o 30-50MHz mimo dzikiego podjazdu z napięcie ... więc
teoretycznie 1MHz może robić różnicę ... ale IMHO to max jaki chipset daje
(konretny egzemplarz) ...

> Khem.. dokrecilem do bodajze 155MHz na SA6, nie zauwazylem niczego
> nietypowego (znaczy sie chodzilo). Potem musialem oddac plyte, a potem
> dopiero wpadlem na to, ze nie sprobowalem asynchronicznych ustawien (ech,
> te BXowe nawyki) :)

155 a 175 to JEST różnica ...

> Znaczy sie: moj egzemplarz CUSL2-C dla uscislenia? :P

Konkretnie sam chipset. To tak jak Abity KT133a, wczesne revision chipsetu
nie wyciskało nawet 150MHz a te nowe znacznie wyżej idą ... wolę pisać o
chipsecie bo on jest bezpośrednią przyczyną (płyta jest ta sama) ...
czujesz?

Sprawdziłem jeszcze swój procek na innym egzemplarzu ... przy ok. 177
zatrzymywał się przy detekcji dysku a powyżej nie startował ... może to już
jest kres możliwości układu ... zobaczymy jak się zachowa i815ep B-stepping
(ten pod Tualatiny) ...

> Chektor

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."