Re: HP czy Lexmark?

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Wed 30 May 2001 - 12:23:00 MET DST

Oooooo dobre z tymi sluchawkami ale to calkowite klamstwo...

Powiedz mi ze Z32 jest glosny? No jasne slychac go, ale nie
przesadzajmy.....

Ja juz kilka sztuk tego sprzetu ludziom kupilem i nikt nie ma zadnych ale...

Sam mam takiego (wczesniej mialem HP690C - to jest zlom)...

Juz 3 raz napelnialem atrament napelniaczem - zadnych, powtarzam zadnych
problemow, a samo napelnianie prostsze byc nie moze. Jakosc drukow jak na ta
klase drukarek bardzo dobra.

No.. i DUZO ladniej wyglada noz HP !

Pozdrawiam !!!

PS. Aaa kiedys jeszcze slyszalem (:-) ze jeszcze papieru mniej zuzywa.....
:-)