Canon S400

Autor: Paweł K. (pawelnet1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 19:41:50 MET DST

Czesc
Czy ktos z was posiada ta drukarke. Jesli tak to chcialbym was spytac o
jakosc czarno bialych wydrukow w trybie standard. Czy u was tez jest tak
beznadziejnie. Tusz jakby sie rozmazywal przy przejsciach glowicy. Ja
sprawdzilem to juz na dwoch drukarkach tego typu. W trybie DTP jest duzo
lepiej ale na strone czeka sie cala wiecznosc :-((
Czy ktos ma jakis pomysl odnosnie poprawy jakosci wydrukow?
Ktos mi powiedzial za na oddzielnej czarno bialej glowicy sa duzo lepsze
efekty, czy to prawda? Tylko ze ona kosztuje 150 zl. I nie usmiecha mi sie
wyciagac kolorowa i wkadac czarna i na odwrot co chwile.