Re: Potrzebna opinia o HP DJ840

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 19:12:03 MET DST

Użytkownik "SlaveckY" <slavecky_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Chodzi mi glownie o to jak sie zachowuje po drukowaniu duzej ilosc stron
(np
> po roku dosc czestego uzytkowania) - czy pobiera wiecej niz jedna kartke,
> czy sie zacina itp.

Nie wiem jak sie zachowa po pol roku bardzo intensywanej eksploatacji
(zapewne jak w wiekszosci HP pojawia sie problemy typu wciaganie
po pare kartek czy czasami gubienie kroku glowicy) ale
ponoc (pisze ponoc bo sam tego nie widzialem) w trybie econo drukarka
potrafi skrzywiac dolna czesc tekstu.

Pzdr
Xaltuton