Re: Problem z Abit KT7 Raid

Autor: paul (ciepiela_at_ks.onet.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 23:11:29 MET DST

Miałem identyczny problem na płycie Abit BP6 (dokładnie tak jak Ty po zmiane
ustawień biosu musiałem wyjąć wtyczke z kontaktu...). Po pewnym czasie
wymieniłem płytę na Abit KT7Raid i komputer nie ruszył wogóle. Pomogła
wymiana zasilacza - prawdopodobnie stary miał za małą wydajność prądowa na
jednym z
wyjść.

pozdrówka