Re: Problem z Abit KT7 Raid

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 22:30:21 MET DST

Użytkownik Maciej S <obi007_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cv007$995$1_at_news.tpi.pl...
> Witam Wszystkich
>
> Konfiguracja nastepująca:
> MB- ABIT KT7 Raid
> CPU- Athlon 700
> VGA- Matrox MGA 450
> Pamięć- 2x128MB
>
> Problem jest nastepujacy:
> Po zmianie ustawien w biosie i starcie komputera monitor przechodzi w
> "uśpienie"
> Reset nie pomaga. Pomaga tylko odlaczenie napiecia na kilka sekund.
> Jest tak zawsze nawet na Default'owych ustawieniach w Biosie.
>
> Czy ktos wie o co chodzi?
> Dzieki za wszelkie sugestie
> [...]

!!!!!!!!!!!!!!!!!! mialem identyczna sytuacje i mam taka sama plyte !!!!!
i nagle przenioslem kompa do innego pomieszczenia (bez listwy
przeciwprzepieciowej) i sie wkoncu spalil zasilacz
dalem do naprawy calego kompa i dziala ;-/
to jest porabane i gosc ze sklepu nie wiedzial o co chodzi i wyslal zasilacz
do naprawy - podlaczyl i juz sie to nigdy nie powtorzylo ;-)))
zycze powodzenia