Re: Ktora 19" ???

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 04 May 2001 - 21:07:13 MET DST

Użytkownik "Piotr Talaga" <jpiotrt_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> ja bym wybieral pomiedzy hitachi 772 (flat - 769 juz nie jest produkowany)
> eizo 760 (nie pamietam czy podalem dobry symbol - chodzi o te nowa 19).
> Pamietaj, ze tanio nigdy nie kupsz niczego dobrego. Jezeli kupujesz
monitor,
> w ktory masz zamiar wgapiac sie przez co najmniej pare godzin dziennie, to
> naprawde nie warto oszczedzac. Te 115 kHz odchylania poz. i pasmo min. 230
> MHz to naprawde minimum. I pod zadnym pozorem nie bierz trinitrona.

a po ile te co proponujesz ?

odchylanie poziome ta iiyama ma 96KHZ
pasmo wizyjne 160MHZ

a co te pasma daja - powoduja (wazne bo nie wiem) ? bo w 1024x768 ma max
120HZ a 1280x1024 max 90hz.

jest jeszcze drozsza o 500zl iiyama (2600zl) co ma poziome 115khz, a pasmo
300Mhz

wazne! co daja te psama? (wzrok mniej sie meczy ?)
troche mnie oczy bola - ale nie wiem czy to od monitora bo za blisko siedze
(40cm)

pozdr